ورودی های تلفنی توسط مشتری:
شرکت سایتال با توجه به تخصص خود در زمینه سیستمهای گویا و ارتباط با مشتری، اقدام به پیاده سازی سیستم رزرواسیون رستوران نموده است:
- امکان تعریف پرسنل مجاز توسط دستگاه نظارت بصورت نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،نام مشتری(شرکت)،تعداد خانوار،رمز عبور و سهمیه مجاز
- امکان تغییر و تعیین ظرفیت قابل سرو در هر روز/وعده (یک محدودیت و سقفی در تعداد رزرو در هر وعده در نظر گرفته شود که پس از آن به افراد این پیام داده شود که ظرفیت رزرو تکمیل است و جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نظارت رستوران مراجعه فرمائید) که در این صورت بنا به تشخیص دستگاه نظارت کماکان ثبت دستی انجام شود.
- تفکیک ثبت اطلاعات بصورت خانواده و پرسنل برای هر شرکت و رعایت ضوابط جداگانه برای هر کدام به هنگام ثبت و گزارشگیری
- قابلیت ارتباط با دستگاه کارتخوان در صورت نیاز
- تفکیک حالت صرف در رستوران و بیرون بر
- رعایت محدودیت موجود برای تعداد کل هر وعده و نیز تعداد هر نوع غذا در آن وعده که قبلا توسط اپراتور تنظیم شده است.
- رعایت محدودیت موجود برای تعداد غذاهای مصروف در رستوران در هر وعده که قبلا توسط اپراتور تنظیم شده است.
- امکان تخصیص کارت مغناطیسی به هرکدام از خانواده ها و صدور ژتون در محل رستوران بر اساس رزرو انجام شده به ازاء هر کارت
- امکان تخصیص کارت به ساکنین مجرد و کارکنان پازارگاد و مدیریت این گروه از استفاده کنندگان
- امکان تعریف تاریخ اعتبار کارت برای گروه کارکنان
- امکان تعریف کارت با تعداد سهمیه دلخواه برای گروه کارکنان
- امکان تعریف وعده های دلخواه برای گروه کارکنان (مثلاً فردی فقط مجاز به صرف نهار در رستوران باشد.)
- امکان تعریف رستورانهای متعدد
- امکان اختیاری اینکه کارکنان نیز بتوانند از طریق سامانه رزرو بگیرند.
- ۹۵/۰۳/۰۹