مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس (Call Center)
مرکز تماس مکانیست که تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد. محبوبیت مراکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان روی آورده و به بهره وری بیشتر و پاسخگوی بیهینه تر به مراجعین خود می اندیشند.

  • ۰
  • ۰

ورودی های تلفنی توسط مشتری:

شرکت سایتال با توجه به تخصص خود در زمینه سیستمهای گویا و ارتباط با مشتری، اقدام به پیاده سازی سیستم رزرواسیون رستوران نموده است:


  1. امکان تعریف پرسنل مجاز توسط دستگاه نظارت بصورت نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،نام مشتری(شرکت)،تعداد خانوار،رمز عبور و سهمیه مجاز
  2. امکان تغییر و تعیین ظرفیت قابل سرو در هر روز/وعده (یک محدودیت و سقفی در تعداد رزرو در هر وعده در نظر گرفته شود که پس از آن به افراد این پیام داده شود که ظرفیت رزرو تکمیل است و جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نظارت رستوران مراجعه فرمائید) که در این صورت بنا به تشخیص دستگاه نظارت کماکان ثبت دستی انجام شود.
  3. تفکیک ثبت اطلاعات بصورت خانواده و پرسنل برای هر شرکت و رعایت ضوابط جداگانه برای هر کدام به هنگام ثبت و گزارشگیری
  4. قابلیت ارتباط با دستگاه کارتخوان در صورت نیاز
  5. تفکیک حالت صرف در رستوران و بیرون بر
  6. رعایت محدودیت موجود برای تعداد کل هر وعده و نیز تعداد هر نوع غذا در آن وعده  که قبلا توسط اپراتور تنظیم شده است.
  7. رعایت محدودیت موجود برای تعداد غذاهای مصروف در رستوران در  هر وعده که قبلا توسط اپراتور تنظیم شده است.
  8. امکان تخصیص کارت مغناطیسی به هرکدام از خانواده ها و صدور ژتون در محل رستوران بر اساس رزرو انجام شده به ازاء هر کارت
  9. امکان تخصیص کارت به ساکنین مجرد و کارکنان پازارگاد و مدیریت این گروه از استفاده کنندگان
  10. امکان تعریف تاریخ اعتبار کارت برای گروه کارکنان
  11. امکان تعریف کارت با تعداد سهمیه دلخواه برای گروه کارکنان
  12. امکان تعریف وعده های دلخواه برای گروه کارکنان (مثلاً فردی فقط مجاز به صرف نهار در رستوران باشد.)
  13. امکان تعریف رستورانهای متعدد
  14. امکان اختیاری اینکه کارکنان نیز بتوانند از طریق سامانه رزرو بگیرند.
  • ۹۵/۰۳/۰۹
  • اد ش.ح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی