مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس (Call Center)
مرکز تماس مکانیست که تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد. محبوبیت مراکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان روی آورده و به بهره وری بیشتر و پاسخگوی بیهینه تر به مراجعین خود می اندیشند.

  • ۰
  • ۰

پایگاه داده ها:

  1. نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،شماره رمز،تعداد سهمیه مجاز،تعداد نفرات خانوار

(تعدادی شرکت به عنوان مشتریهای کلی با تعدادی پرسنل – هر شرکت سهمیه ماهانه خود را دارد- تعداد سهمیه مجاز برای هر فرد بصورت وراثتی از تعداد سهمیه شرکتش گرفته می شود ولی با این وجود هر فرد قابلیت داشتن سهمیه خاص خودش را نیز دارد یعنی ممکن است سهمیه ماهانه نفرات یک شرکت 4 وعده باشد ولی برای نفر خاصی بتوان 6 وعده تعریف کرد)


پایگاه داده ها:

  1. نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،شماره رمز،تعداد سهمیه مجاز،تعداد نفرات خانوار

(تعدادی شرکت به عنوان مشتریهای کلی با تعدادی پرسنل – هر شرکت سهمیه ماهانه خود را دارد- تعداد سهمیه مجاز برای هر فرد بصورت وراثتی از تعداد سهمیه شرکتش گرفته می شود ولی با این وجود هر فرد قابلیت داشتن سهمیه خاص خودش را نیز دارد یعنی ممکن است سهمیه ماهانه نفرات یک شرکت 4 وعده باشد ولی برای نفر خاصی بتوان 6 وعده تعریف کرد)

پریود زمانی اعمال سهمیه (روزانه، هفتگی، ماهانه و یا هر حالت دیگر ) متغیر و قابل انتخاب توسط اپراتور بر اساس سیاستهای متخذه شرکت باشد.

  1. آیتمی تحت عنوان فروش آزاد یا خارج از سهمیه در سیستم دیده شود که هزینه آن برابر هزینه غذا به اضافه مبلغی بالاسری قابل تعیین توسط کاربر محاسبه می گردد. بدیهی است گزارشی تحت عنوان فروشهای خارج از سهمیه باید دیده شود.
  2. ثبت اطلاعات مربوط به غذا شامل نام کلیه غذاها(لیست کامل غذا – مبلغ هر غذا و امکان تغییر قیمتها با توجه به تغییر پیمانکار و ارائه قیمت در قراردادهای مختلف)
  3. برنامه غذایی ماهانه(ورود بصورت ماهیانه توسط کاربر به صورت دستی انجام گیرد) و امکان ثبت منوی ماه بعد،5 روز قبل از اتمام ماه جاری وجود داشته باشد. که بتوان مثلاً در 27 آذر ماه جهت هر یک از روزهای دیماه نیز رزرو انجام داد.
  4. در صورت نیاز امکان تغییر برنامه غذائی در حین اجرای برنامه غذائی وجود داشته باشد هم تغییر برنامه وعده ای/روزی در آینده
  5. ثبت اطلاعات مربوط به پیمانکارتهیه و طبخ غذا شامل نام پیمانکار،تاریخ شروع قرارداد،مدت قرارداد،تاریخ خاتمه قرارداد
  6. قابلیت ثبت اطلاعات مشتریان(شرکتها) شامل:نام مشتری(شرکت)،آدرس،شماره تماس،مسئول،آدرس پست الکترونیک و همچنین سهمیه مجازی که طی نامه رسمی جهت تزریق در سیستم و اعمال برای کلیه افراد هر شرکت اعلام می گردد.
  • ۹۵/۰۳/۰۹
  • اد ش.ح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی