مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس (Call Center)
مرکز تماس مکانیست که تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد. محبوبیت مراکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان روی آورده و به بهره وری بیشتر و پاسخگوی بیهینه تر به مراجعین خود می اندیشند.

  • ۰
  • ۰

گزارشها:

1.        آمار مقطعی و روزانه تعداد فروش بر حسب مشتریان(شرکتها) و یا هر یک از افراد

2.    گزارش برای هر نفر بصورت مقطعی (از . . . تا . . .) با نمایش بصورت ردیف،مشتری(شرکت)،نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،نوع غذا(شرح غذای اول و دوم) و تعداد هر نوع

3.    گزارش برای هر مشتری(شرکت) بصورت مقطعی(از . . . تا . . . ) با نمایش بصورت ردیف،مشتری(شرکت)، نوع غذا(شرح غذای اول و دوم) و تعداد هر نوع

4.    امکان گزارش گیری از آمار روزانه غذاهای درخواست شده در هر وعده یا هر روز و یا هر مقطع با نمایش بصورت ردیف،مشتری(شرکت)،نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،نوع غذا(شرح غذای اول و دوم) و تعداد هر نوع جهت ارائه به رستوران و طبخ غذا طبق آمار ثبت شده در مدت زمان مجاز

5.    امکان گزارش گیری از آمار روزانه غذاهای درخواست شده در هر وعده یا هر روز و یا هر مقطع با نمایش بصورت ردیف،مشتری(شرکت)،نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،نوع غذا(شرح غذای اول و دوم)،تعداد هر نوع،قیمت هر نوع و جمع کل جهت تهیه صورت وضعیت پیمانکار طبق آمار ثبت شده در مدت زمان مجاز

7.    امکان گزارش گیری از آمار سهمیه باقی مانده هر نفر یا هر مشتری(شرکت) از ابتدای هر ماه تا زمان گزارش گیری با نمایش بصورت ردیف،مشتری(شرکت)،نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،کل سهمیه مجاز،کل سهمیه مصرف شده،کل سهمیه باثی مانده

8.        امکان گزارش گیری از لیست پرسنل بصورت مقطعی بر حسب تاریخ عضویت

9.        امکان گزارش گیری از آمار تماسها بصورت مقطعی

10.     امکان گزارش گیری از لیست رزروها بصورت مقطعی

11.     امکان گزارش گیری از سفارشاتی که بصورت دستی انجام شده بهمراه نام کاربری(دستگاه نظارت) که آن ثبت را انجام داده است.

12.     امکان گزارش گیری از آخرین تغییرات رمز مشتریان(خانواده ها)

13.     امکان گزارش گیری مقطعی از افرادی که غیرمجاز شده اند.

14.     امکان چاپ برنامه غذائی به تفکیک هر ماه

15.     امکان ارسال برنامه غذائی از طریق پست الکترونیک که قبلاً در مشخصات مشتریان(شرکتها) معرفی شده است.

16.     گزارش تعداد رزروهای یک مقطع زمانی به تفکیک نوع رزرو (تلفنی / اینترنتی)

17.     گزارش تفکیکی مصرف غذا بر اساس خانواده و مجردی بصورت کلی

18.     گزارش تفکیکی مصرف غذا بر اساس خانواده و مجردی به تفکیک شرکتهای مشتری

19.     امکان تهیه انواع گزارشهای مورد نیاز کاربر که اطلاعات پایه آن در سیستم موجود باشد.

  • ۹۵/۰۳/۲۹
  • اد ش.ح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی