مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس (Call Center)
مرکز تماس مکانیست که تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد. محبوبیت مراکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان روی آورده و به بهره وری بیشتر و پاسخگوی بیهینه تر به مراجعین خود می اندیشند.

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کارت های هوشمند را می توان در جهت ارائه خدمات بهتر و سریعتر به استفاده کنندگان سیستم به کار برد به نحوی که با بهره گیری از بستر نرم افزاری و سخت افزاری هوشمند و کاملا سازگار با نیاز کاربران سعی شده آسان ترین روش را در اختیار استفاده کننده قرار داد.

شرکت سایتال با پشتوانه سالها تلاش در زمینه IT و نرم افزارهای هوشمند و بهره گیری از مهندسان مجرب و اساتید بزرگوار توانسته راهکارهای قابل اطمینانی را در این راستا ارائه دهد.


  • ۰
  • ۰

گزارشها:

1.        آمار مقطعی و روزانه تعداد فروش بر حسب مشتریان(شرکتها) و یا هر یک از افراد

2.    گزارش برای هر نفر بصورت مقطعی (از . . . تا . . .) با نمایش بصورت ردیف،مشتری(شرکت)،نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،نوع غذا(شرح غذای اول و دوم) و تعداد هر نوع

3.    گزارش برای هر مشتری(شرکت) بصورت مقطعی(از . . . تا . . . ) با نمایش بصورت ردیف،مشتری(شرکت)، نوع غذا(شرح غذای اول و دوم) و تعداد هر نوع

4.    امکان گزارش گیری از آمار روزانه غذاهای درخواست شده در هر وعده یا هر روز و یا هر مقطع با نمایش بصورت ردیف،مشتری(شرکت)،نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،نوع غذا(شرح غذای اول و دوم) و تعداد هر نوع جهت ارائه به رستوران و طبخ غذا طبق آمار ثبت شده در مدت زمان مجاز

5.    امکان گزارش گیری از آمار روزانه غذاهای درخواست شده در هر وعده یا هر روز و یا هر مقطع با نمایش بصورت ردیف،مشتری(شرکت)،نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،نوع غذا(شرح غذای اول و دوم)،تعداد هر نوع،قیمت هر نوع و جمع کل جهت تهیه صورت وضعیت پیمانکار طبق آمار ثبت شده در مدت زمان مجاز

  • ۰
  • ۰

پایگاه داده ها:

  1. نام و نام خانوادگی،شماره پرسنلی،شماره رمز،تعداد سهمیه مجاز،تعداد نفرات خانوار

(تعدادی شرکت به عنوان مشتریهای کلی با تعدادی پرسنل – هر شرکت سهمیه ماهانه خود را دارد- تعداد سهمیه مجاز برای هر فرد بصورت وراثتی از تعداد سهمیه شرکتش گرفته می شود ولی با این وجود هر فرد قابلیت داشتن سهمیه خاص خودش را نیز دارد یعنی ممکن است سهمیه ماهانه نفرات یک شرکت 4 وعده باشد ولی برای نفر خاصی بتوان 6 وعده تعریف کرد)

  • ۰
  • ۰

ورودیهای دستی جهت رزرو:

در شرایطی خاص که امکان پیش بینی آن در این زمان مقدور نمی باشد به کاربر (دستگاه نظارت)اجازه داده شود تا بتواند بصورت دستی رزرو را در سیستم تزریق کند چنانچه از طریق تلفن انجام می شود اما با نمایش کلمه "ثبت دستی" از آمار رزرو و ثبت شده توسط تلفن گویا مجزا و قابل شناسائی باشد.بصورت شماره پرسنلی،تاریخ،نوع غذا،تعداد غذا

  • ۰
  • ۰

ورودی های تلفنی توسط مشتری:

شرکت سایتال با توجه به تخصص خود در زمینه سیستمهای گویا و ارتباط با مشتری، اقدام به پیاده سازی سیستم رزرواسیون رستوران نموده است: