مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس (Call Center)
مرکز تماس مکانیست که تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد. محبوبیت مراکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان روی آورده و به بهره وری بیشتر و پاسخگوی بیهینه تر به مراجعین خود می اندیشند.

۸ مطلب در دی ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توسعه پذیری

سیستم های VOIP در ظرفیت خطوط شهری و تعداد مشترکین بسیار انعطاف پذیر هستند. هرگاه به تعداد بیشتری از خطوط شهری نیاز باشد و یا بخواهید تعداد کاربران را افزایش دهید، می توان به سادگی با افزودن Gateway مناسب این کار را انجام داد و محدودیتی در تعداد و یا برند Gateway وجود ندارد.

افزایش بازدهی و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان

سیستم های VOIP به علت استفاده از بستر IP به راحتی می توانند با سرورها و نرم افزارهای دیگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال سیستم های VOIP امکان اتصال به سرویس های( CRM Customer Relationship Management )یعنی سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان را دارند.

  • ۰
  • ۰

کاهش چشمگیر هزینه ها با استفاده از خدمات VOIP

با استفاده از سیستم های VOIP می توان مکالمات بین شهری و بین المللی را از طریق خطوط داده مانند اینترنت و یا شبکه های WAN بین شعب یک سازمان انجام داد و صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های تلفن انجام داد.

  • ۰
  • ۰

برتری VOIP

نصب و راه اندازی ساده

سیستم های IP-PBX  ی همان VOIPدارای رابط کاربری بر پایه وب هستند و از هر مکان روی شبکه می توان با استفاده از یک مرورگر وب به سیستم دسترسی داشت و تنظیمات و تغییرات مورد نظر را اعمال نمود در حالی که سیستم های تلفن سانترال باید از طریق نرم افزارهای خاص خود و یا شماره گیری کدهای خاص از روی تلفن برنامه ریزی شوند.

  • ۰
  • ۰

 سیستم VOIP علاوه بر آنکه تمام امکانات سیستم‌های تلفن سانترال را پشتیبانی می‌کند امکانات بسیار متنوع دیگری را نیز فراهم کرده است. از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. امکان برقراری تماس چندین کاربر (Video/Audio) با یکدیگر به صورت کنفرانس

2 .استفاده از سیستم های رمزنگاری برای امنیت بیشتر

3 .سیستم Voice Mail

.4 امکان انتقال تماس‌ها

5 .امکان ضبط تمامی مکالمات

6 .امکان تعریف فاکس سرور مجازی اختصاصی برای تمام داخلی‌ها

.7امکان تعریف پاسخگویی خودکارIVR

8 .امکان Call Back برای تماس از بیرون با سیستم از طریق تلفن

9 .امکان گرفتن پشتیبان از تنظیمات سیستم، مکالمات، گزارشات و بازگرداندن آن در مواقع نیاز

10 .امکان تعریف موزیک انتظار متفاوت برای تک تک داخلی‌ها

11 .امکان اینترکام و پیج کردن تمام داخلی ها با یکدیگر به صورت همزمان و تک تک

.12 استفاده از مکانیزم های فشرده سازی مکالمات برای کاهش قابل ملاحظه پهنای باند

  • ۰
  • ۰

مقایسه فنی فناوری VoIP و سرویس های سنتی تلفنی:

در سیستمهای سنتی مخابراتی انتقال مکالمات به این صورت است که ابتدا یک مدار (Circuit) بین دو طرف مکالمه کننده برقرار می شود و تا پایان مکالمات باقی می ماند. با توجه به تعداد بسیار زیاد مکالمات مشترکان، پیچیدگی شبکه های تلفنی سنتی قابل درک است. در فناوری VoIP اما مداری وجود ندارد و پیامهای صوتی ابتدا به صورت بسته های دیتا (data packet) در می آیند و سپس بر روی شبکه دیتا ارسال می شوند و به مقصد می رسند. در مقصد از روی این بسته ها، مکالمات بازسازی شده و شنیده می شوند. این موضوع باعث می شود فناوری نوین VoIP مزایای زیادی نسبت به سیستم های سنتی  تلفنی داشته باشد.

  • ۰
  • ۰

استخراج گزارشات دلخواه

علاوه بر ارباب رجوع سازمان، تلفن گویای سایتال رویکردی دو طرفه دارد و مدیران سازمان هم از امکانات تلفن گویا استفاده خواهند کرد. گزارشات مدیریتی، یکی از بخشهایی است که باعث کارایی تلفن گویا برای مدیران سازمان خواهد شد.

این گزارشات توسط بخش گزارش ساز به آسانی قابل ایجاد و تغییر هستند.

  • ۰
  • ۰

قابلیت استفاده تحت شبکه

نرم افزار سایتال، قابلیت اجرا تحت شبکه داخلی موسسات را دارا بوده که کاربران می توانند از کنسولهای متعدد این نرم افزار استفاده نموده جهت دسترسی به صندوقهای مربوطه و نیز گزارشگیری های شخصی خود. چنانچه در ادامه خواهید دید نرم افزار به صورت هوشمند قابلیت ایجاد گزارشات متنوع به دلخواه کاربران را دارد.

  • ۰
  • ۰

ویژگیهای فنی

دریافت Caller ID تماس گیرندگان

دریافت شماره تماس، تماس گیرندگان یکی از امکانات معمول سیستم گویای سایتال است.

اما از این ویژگی برای هوشمند کردن سیستم بهره گرفته شده است. به عنوان مثال در صورت تمایل مدیران و صاحبان صندوق صوتی، و ذخیره شماره مستقیم ایشان در سیستم ( شماره مستقیم و یا موبایل) پس از تماس مدیر با سیستم گویا، سیستم با نام به ایشان خوش آمد گفته و پیامهای قرار داده شده برای ایشان را پخش خواهد کرد. و نیازی به شنیدن منوهای گویا و یا وارد کردن کد کاربری و رمز عبور نخواهد بود.