مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس (Call Center)
مرکز تماس مکانیست که تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد. محبوبیت مراکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان روی آورده و به بهره وری بیشتر و پاسخگوی بیهینه تر به مراجعین خود می اندیشند.

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اپراتور خودکار

با استفاده از امکانات این قسمت، سازمانهایی که از تلفنهای سانترال (مرکزی) استفاده می کنند می توانند نیروی انسانی مورد استفاده جهت اپراتوری را آزاد نموده و این وظیفه را به عهده سیستم تلفن گویا بگذارند. سیستم اپراتور خودکار تلفن گویا  می تواند کارهای ذیل را برای شما انجام دهد:

  • ۰
  • ۰

تماس خودکار

تماسخودکار با کاربران

سیستمهای تلفن گویا امکان برقراری ارتباط با یک شماره تلفن یا شماره فاکس و ارسال پیام یا فاکس را دارا می باشند. با استفاده از امکانات این سیستم می توان جهت پخش اطلاعات به صورت گویا یا مکتوب استفاده کرد. به طور مثال یک شرکت یا سازمان می تواند یک ابلاغ را فقط با یک دستور به لیستهای شماره فاکس یا تلفن اعلام شده ارسال کند.

با استفاده از قابلیتهای این قسمت می توان امکانات ذیل را برای مراکز مختلف ایجاد نمود :

  1. سیستمهای اعلام بدهی ( سیستم معوقه )

  2. سیستمهای پیگیری اشتراک یا قطع اشتراک

     

  • ۰
  • ۰

 

تلفیق با سیستم SMS و E-Mail

نرم افزار سایتال، قابلیت تلفیق با سیستم SMS   و ایمیل را دارا میباشد.

سیستم میتواند بصورت خودکار، پس از دریافت پیام در صندوق صوتی با مدیران از طریق SMS و یا Email تماس برقرار کرده و این موضوع را به اطلاع ایشان برساند.

همچنین، میتواند در صورت نیاز اطلاعات مختلفی را از طریق SMS به اطلاع مشترکین برساند.

ارسال و دریافت SMS از دو طریق قابل انجام است. استفاده از گوشی موبایل و مودمهای GSM و یا استفاده از درگاه های مخابراتی با توجه به نوع کاربرد این بخش قابل انجام است.

 


  • اد ش.ح
  • ۰
  • ۰

 

تغییر سناریو با توجه به نیاز

انعطاف پذیری سیستم، این امکان را فراهم خواهد کرد که سناریوی تلفن گویا به آسانی قابل تغییر باشد.

تغییر منوها، تغییر پخش یا عدم پخش اخبار، تغییر روش خوشامدگویی و ... به آسانی از طریق کنسول برنامه قابل انجام است. همانگونه که مشاهده می نمایید محیط کاملا فارسی، پیش بینی تمامی نیازها و پیاده سازی به صورتی که تمامی تنظیمات به صورت مشخص و واضح قابل انجام باشد، سیستم تلفن گویای سایتال را متمایز و برجسته می نماید .

  • ۰
  • ۰

مزایای خاص سیستم تلفن کویای سایتال

تکنولوژی منحصر به فرد

تلفن گویای سایتال، امکان کار با تمام سخت افزارهای تلفنی (مودم، کارتهای تلفن گویا، ... ) را داشته و بدلیل اینکه بار کار روی نرم افزار است از انعطاف فوق العاده زیاد و در نتیجه هوشمندی بالا برخوردار میباشد.

آسانی بروز رسانی

در سیستم سایتال، بروز رسانی سیستم، به سادگی اجرای یک فایل اجرایی روی کامپیوتر میباشد. فایلهای بروز رسانی بصورت مرتب و از طریق پایگاه اینترنتی شرکت سایتال در دسترس است.

توسعه سیستم

منظور از توسعه سیستم افزایش تعداد خطوط تلفن گویا و یا افزوردن امکانات جدید به سیستم میباشد. افزایش تعداد خطوط در سیستم سایتال تنها نیاز به افزایش خطوط سخت افزاری دارد.

اجرای سناریوهای مختلف برای خطوط مختلف

نرم افزار سایتال به آسانی قابلیت تفکیک سناریوهای مختلف برای خطوط مختلف ورودی را امکان پذیر میسازد.

امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف  

خصوصی(صندوقهای صوتی و...) امکان تعریف سطوح دسترسی برای کاربران مختلف وجود دارد.

 

 

 

 

 

استاندارد برنامه نویسی روز دنیا   

 

شاید مهمترین ویژگی نرم افزار های سایتال رعایت استانداردهای روز جهانی است. از آنجایی که سایتال با شرکتهای کانادایی و اماراتی همکاری نزدیک دارد در کلیه محصولات استانداردهای مورد نظر را رعایت مینماید که این امر باعث انعطاف بالای نرم افزارهای سایتال و همچنین امکان بیشترین سرعت در تغییرات پیش بینی نشده میشود.

  • ۰
  • ۰

نرم افزار سایتال چیست؟

سیستم های تلفن گویای سایتال ابزاری برای ارتباط مستقیم و دریافت اطلاعات از یک مرکز اطلاع رسانی می باشد.َ

با تجهیز سازمان به تلفن گویا،ارباب رجوع بدون نیاز به داشتن تخصصی خاص،با در اختیار داشتن یک خط تلفن

معمولی با این سیستم تماس گرفته و می توانند اطلاعات لازم را که قبلا در این سیستم برای ان ها فراهم شده

است را بصورت صوتی و یا فکس با توجه به نیاز خوددریافت کنند.

با قرار دادن این پیام انتقادات و پیشنهادات خود را بدون واسطه در اختیار مسولین مختلف سازمان قرار دهند. 

  • ۰
  • ۰

سیستم پرسش و پاسخ

با استفاده از قابلیتهای این قسمت امکان پیاده سازی سیستمهای پرسش و پاسخ تلفنی وجود دارد. روش کار بدین صورت است که افراد پس از وارد شدن به قسمت پرسش و پاسخ و مطرح کردن سوال یا مشکل خود، سیستم به طور خودکار به آنها یک کد اختصاصی ارائه می دهد و آن را اعلام می کند. کاربر بعد از مدتی می تواند مجددا با سیستم تلفن گویا تماس گرفته و با وارد کردن کد سوال خود پاسخ ارائه شده توسط مسئول صندوق را بشنود.

  • ۰
  • ۰

ارتباط با بانکهای اطلاعاتی سازمان

در سیستمهای تلفن گویایسایتال امکان برقراری ارتباط با انواع بانک اطلاعاتی وجود دارد.با توجه به نیاز می توان بانکهای اطلاعاتی مختلف سازمان شامل بایگانی، مالی، انبار، فروش، دبیرخانه و ... با سیستم تلفن گویا مرتبط کرد تا مراجعین پیگیری های لازم را بصورت تلفنی انجام و اطلاعات مورد نظر خود را به صورت گویا دریافت کنند.


  • ۰
  • ۰

تلفیق با سیستم فکس هوشمند

امکان ارسال فکس

با افزودن امکان فکس به سیستم، کارایی سیستم گویا، تا حد زیادی اضافه میشود. در هر لحظه، در صورت نیاز به ارسال هرگونه اطلاعات اضافی و یا همان اطلاعات گویا بصورت نوشتاری سیستم این اطلاعات را فکس خواهد کرد. اطلاعاتی از قبیل فرمهای مورد نیاز، آئین نامه ها، تعرفه ها، نقشه ها، نمودارهای انجام کار و ... کمک بزرگی در آگاهی بیشتر مراجعه کنندگان سازمان خواهد بود.



  • اد ش.ح
  • ۰
  • ۰

صندوق صوتی

صندوق صوتی

تماس گیرندگان میتوانند پیام خود را در صندوق صوتی مربوطه قرار دهد و صاحب صندوق صوتی میتواند از طریق تلفن و یا توسط سیستم پیامها را گوش کند. تمامی پیامهای ضبط شده در این بخش، کاملا محرمانه بوده و تنها شخص صاحب صندوق صوتی میتواند با وارد کردن کد رمز خود، به پیامهای خود دسترسی داشته باشد.

  • اد ش.ح