مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس (Call Center)
مرکز تماس مکانیست که تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد. محبوبیت مراکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان روی آورده و به بهره وری بیشتر و پاسخگوی بیهینه تر به مراجعین خود می اندیشند.

  • ۰
  • ۰

ویژگیهای فنی

دریافت Caller ID تماس گیرندگان

دریافت شماره تماس، تماس گیرندگان یکی از امکانات معمول سیستم گویای سایتال است.

اما از این ویژگی برای هوشمند کردن سیستم بهره گرفته شده است. به عنوان مثال در صورت تمایل مدیران و صاحبان صندوق صوتی، و ذخیره شماره مستقیم ایشان در سیستم ( شماره مستقیم و یا موبایل) پس از تماس مدیر با سیستم گویا، سیستم با نام به ایشان خوش آمد گفته و پیامهای قرار داده شده برای ایشان را پخش خواهد کرد. و نیازی به شنیدن منوهای گویا و یا وارد کردن کد کاربری و رمز عبور نخواهد بود.

 

 

ویژگیهای فنی

دریافت Caller ID تماس گیرندگان

دریافت شماره تماس، تماس گیرندگان یکی از امکانات معمول سیستم گویای سایتال است.

اما از این ویژگی برای هوشمند کردن سیستم بهره گرفته شده است. به عنوان مثال در صورت تمایل مدیران و صاحبان صندوق صوتی، و ذخیره شماره مستقیم ایشان در سیستم ( شماره مستقیم و یا موبایل) پس از تماس مدیر با سیستم گویا، سیستم با نام به ایشان خوش آمد گفته و پیامهای قرار داده شده برای ایشان را پخش خواهد کرد. و نیازی به شنیدن منوهای گویا و یا وارد کردن کد کاربری و رمز عبور نخواهد بود.

 

پخش اعداد بصورت طبیعی وبدون مکث

سیستم هوشمند سایتال، مجهز به سامانه ای برای تبدیل عبارات خاص به گفتار فارسی میباشد. به کمک این سیستم در مواردی که نیاز به بیان اطلاعاتی از قبیل عدد، شماره، تاریخ، ساعت و ... است، بصورت کاملا طبیعی این اطلاعات بیان میشود و حالت ماشینی و نامانوس بیان اعداد در سیستم گویای سایتال وجود ندارد.

تشخیص سکوت هنگام ضبط پیام

در هنگام قراردادن پیام توسط ارباب رجوع، باید روشی برای تشخیص پایان پیام وجود داشته باشد. فشاردادن کلیدی در انتهای قرار دادن پیام، یا تعیین حداکثر مدت مجاز ضبط پیام از روشهای معمول میباشد. است

اما روش هوشمندانه سیستم گویای سایتال، استفاده از روش تشخیص سکوت (به معنی اتمام پیام کاربر ) برای تشخیص پایان ضبط پیام است که باعث راحتی فوق العاده زیاد در قراردادن پیام برای تماس گیرندگان میشود.

تشخیص هوشمند انتهای اعداد وارد شده

در مواردی که نیاز داریم کاربر کد خاصی را وارد کند (مانند شماره پرونده و ... ) نیاز به تشخیص انتهای اعداد وجود دارد. روش معمول زدن کلید غیر عددی مانند # و یا * در انتهای عدد وارد شده است. سیستم گویای سایتال، بصورت خودکار پایان ورود اعداد را تشخیص میدهد.

        


  • ۹۴/۱۰/۰۹
  • اد ش.ح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی