توسعه پذیری
سیستم های VOIP در ظرفیت خطوط شهری و تعداد مشترکین بسیار انعطاف پذیر هستند. هرگاه به تعداد بیشتری از خطوط شهری نیاز باشد و یا بخواهید تعداد کاربران را افزایش دهید، می توان به سادگی با افزودن Gateway مناسب این کار را انجام داد و محدودیتی در تعداد و یا برند Gateway وجود ندارد.
افزایش بازدهی و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان
سیستم های VOIP به علت استفاده از بستر IP به راحتی می توانند با سرورها و نرم افزارهای دیگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال سیستم های VOIP امکان اتصال به سرویس های( CRM Customer Relationship Management )یعنی سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان را دارند.
توسعه پذیری
سیستم های VOIP در ظرفیت خطوط شهری و تعداد مشترکین بسیار انعطاف پذیر هستند. هرگاه به تعداد بیشتری از خطوط شهری نیاز باشد و یا بخواهید تعداد کاربران را افزایش دهید، می توان به سادگی با افزودن Gateway مناسب این کار را انجام داد و محدودیتی در تعداد و یا برند Gateway وجود ندارد.
افزایش بازدهی و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان
سیستم های VOIP به علت استفاده از بستر IP به راحتی می توانند با سرورها و نرم افزارهای دیگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال سیستم های VOIP امکان اتصال به سرویس های( CRM Customer Relationship Management )یعنی سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان را دارند.
توسعه پذیری
سیستم های VOIP در ظرفیت خطوط شهری و تعداد مشترکین بسیار انعطاف پذیر هستند. هرگاه به تعداد بیشتری از خطوط شهری نیاز باشد و یا بخواهید تعداد کاربران را افزایش دهید، می توان به سادگی با افزودن Gateway مناسب این کار را انجام داد و محدودیتی در تعداد و یا برند Gateway وجود ندارد.
افزایش بازدهی و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان
سیستم های VOIP به علت استفاده از بستر IP به راحتی می توانند با سرورها و نرم افزارهای دیگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال سیستم های VOIP امکان اتصال به سرویس های( CRM Customer Relationship Management )یعنی سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان را دارند.
- ۹۴/۱۰/۳۰