مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس

شرکت سایتال ارایه دهنده ی ارائه دهنده ی تلفن گویا ،تلفن هوشمند،مرکز تماس،تلفن بانک.

مرکز تماس (Call Center)
مرکز تماس مکانیست که تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد. محبوبیت مراکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان روی آورده و به بهره وری بیشتر و پاسخگوی بیهینه تر به مراجعین خود می اندیشند.

  • ۰
  • ۰

توسعه پذیری

سیستم های VOIP در ظرفیت خطوط شهری و تعداد مشترکین بسیار انعطاف پذیر هستند. هرگاه به تعداد بیشتری از خطوط شهری نیاز باشد و یا بخواهید تعداد کاربران را افزایش دهید، می توان به سادگی با افزودن Gateway مناسب این کار را انجام داد و محدودیتی در تعداد و یا برند Gateway وجود ندارد.

افزایش بازدهی و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان

سیستم های VOIP به علت استفاده از بستر IP به راحتی می توانند با سرورها و نرم افزارهای دیگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال سیستم های VOIP امکان اتصال به سرویس های( CRM Customer Relationship Management )یعنی سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان را دارند.


توسعه پذیری


سیستم های VOIP در ظرفیت خطوط شهری و تعداد مشترکین بسیار انعطاف پذیر هستند. هرگاه به تعداد بیشتری از خطوط شهری نیاز باشد و یا بخواهید تعداد کاربران را افزایش دهید، می توان به سادگی با افزودن Gateway مناسب این کار را انجام داد و محدودیتی در تعداد و یا برند Gateway وجود ندارد.


افزایش بازدهی و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان


سیستم های VOIP به علت استفاده از بستر IP به راحتی می توانند با سرورها و نرم افزارهای دیگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال سیستم های VOIP امکان اتصال به سرویس های( CRM Customer Relationship Management )یعنی سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان را دارند.


توسعه پذیری


سیستم های VOIP در ظرفیت خطوط شهری و تعداد مشترکین بسیار انعطاف پذیر هستند. هرگاه به تعداد بیشتری از خطوط شهری نیاز باشد و یا بخواهید تعداد کاربران را افزایش دهید، می توان به سادگی با افزودن Gateway مناسب این کار را انجام داد و محدودیتی در تعداد و یا برند Gateway وجود ندارد.


افزایش بازدهی و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان


سیستم های VOIP به علت استفاده از بستر IP به راحتی می توانند با سرورها و نرم افزارهای دیگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال سیستم های VOIP امکان اتصال به سرویس های( CRM Customer Relationship Management )یعنی سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان را دارند.


  • ۹۴/۱۰/۳۰
  • اد ش.ح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی